Volgende halte... Heerhugowaard! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Larissa Zuurbier - WaarBenJij.nu Volgende halte... Heerhugowaard! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Larissa Zuurbier - WaarBenJij.nu

Volgende halte... Heerhugowaard!

Blijf op de hoogte en volg Larissa

05 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Deze laatste blog schrijf ik op dezelfde plek als mijn eerste blog, namelijk in het vliegtuig. Dit keer alleen met een andere bestemming.. Amsterdam! Oftewel; richting huis… Op dit moment heb ik echt een heel dubbel gevoel.. aan de ene kant heb ik super veel zin om eindelijk weer naar huis te gaan. Ik heb me ingesteld op 5 maanden en die zijn nu om, dus tijd om weer naar huis te gaan. Daarnaast heb ik ontzettend veel zin om m’n familie en vrienden weer te zien en staan er gelukkig alweer wat leuke dingen op de planning. Aan de andere kant heb ik nu al een gevoel van heimwee.. Heimwee naar deze prachtige stad, heimwee naar alle gave dingen die ik heb beleefd en bovenal heimwee naar alle lieve, leuke, gezellige mensen die ik heb leren kennen hier. Het is zo bijzonder om binnen 5 maanden vrienden voor het leven te maken.. gelukkig staat de eerste reünie alweer op de planning!
De laatste twee weken hebben vooral in het teken gestaan van afscheid nemen. Heel veel afscheidsfeestjes en etentjes gehad, echt super gezellig! Dat is trouwens ook echt iets wat ik ga missen, het uiteten. Als ik zie hoe vaak wij hier uiteten gaan.. niet normaal! En dan nog eventjes hier ontbijten en daar lunchen.. ja ik heb een luxe leventje gehad hier in Kaapstad. Verder voor de laatste keer naar Muizenberg geweest, Waterfront, het strand en alle andere plekken waar ik vaak kwam. Het is zo gek om daar dan te lopen en te beseffen dat ik hier voorlopig niet meer terugkom. Kaapstad heeft zoveel mooie, magische plekken.. ja dat ga ik zeker missen. Ik heb van het weekend een filmpje gemaakt van alle foto’s die ik gemaakt heb de afgelopen 5 maanden (oké van een deel van de foto’s, want anders werd de film te lang). Het is zo gaaf om dan weer te zien wat ik allemaal heb meegemaakt. Van het shark cage diven tot Addo, van de tafelberg tot het strand.. ik heb van alles ZO ONTZETTEND GENOTEN! Ik kijk op deze 5 maanden heel positief terug en ik zou het iedereen aanraden! Natuurlijk in het begin moet je wennen, wil je naar huis en denk je: wat doe ik hier?, maar uiteindelijk is het het zo dubbel en dwars waard geweest! Ik ga nu lekker naar huis.. met een lege portemonnee maar wel met super veel gave herinneringen, die ik mijn leven niet meer ga vergeten!
P.s. Mocht je de film willen zien, alle verhalen tot in detail willen horen en als kers op de taart mij weer zien? Je bent altijd welkom voor een bakkie, een borrel of een Zuid-Afrikaanse braai!

  • 05 Juli 2016 - 17:26

    Pap:

    Mooi om je weer thuis te hebben! De foto"s zijn zeker de moeite waard om te bekijken.Belangrijkste is dat je het super leuk hebt gehad in Kaap stad!

  • 05 Juli 2016 - 17:41

    Soraya:

    Welkom thuis nichtje! Volgende keer ga ik mee;)

  • 06 Juli 2016 - 16:33

    Kimberly:

    Ik zie en spreek je niet meer, maar heb je berichten en blogs gevolgd. Wat ontzettend gaaf dat je dit hebt gedaan; herrineringen voor het leven gemaakt! Het ga je goed in Nederland.

  • 07 Juli 2016 - 21:39

    Mam:

    Heerlijk dat je weer lekker thuis bent en dat het zo'n prachtig reisavontuur is geworden! En echt supertof dat je alles in je blogs hebt geschreven zodat je een mooi reisverslag voor altijd hebt. En dat je er hele leuke vrienden/vriendinnen aan over hebt gehouden zodat je die weer kan opzoeken in Nederland.
    Nu weer je gewone leventje oppakken en weer aan het werk...... met nog een lekker weekje Griekenland in het vooruitzicht in Augustus.
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1110
Totaal aantal bezoekers 5319

Voorgaande reizen:

28 Januari 2016 - 04 Juli 2016

Kaapstad!

Landen bezocht: