Korte update + eerste foto's - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Larissa Zuurbier - WaarBenJij.nu Korte update + eerste foto's - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Larissa Zuurbier - WaarBenJij.nu

Korte update + eerste foto's

Blijf op de hoogte en volg Larissa

10 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zaterdag ben ik naar een food market in Waterfront geweest. Daar kan je echt super lekkere lokale gerechten halen voor een prikkie. Verder is het hier nog steeds heerlijk weer dus we zijn daarna door gegaan richting het strand. 's Avonds weer lekker met z'n alle gegeten en lekker geborreld, dat is echt een groot voordeel van een groot studentenhuis. Er is altijd wel iemand thuis dus dat is super gezellig! Zondag ben ik met 4 andere huisgenootjes naar de Botanische tuinen geweest. Het is daar echt super mooi groen en je kunt daar heerlijk rondlopen en lekker een beetje relaxen en uitbrakken. Echt een leuk cultureel dagje dus en op mijn pagina heb ik nog wat foto's geplaatst, zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten van al het moois. 's Avonds heb ik echt iets heel cools gedaan. We hebben eten gehaald bij een lokale afhaalzaak en toen zijn we naar Lion's Head gegaan. Dit is een van de drie bergen waardoor Kaapstad omringd wordt en je hebt hier een hele mooie zonsondergang zeiden ze. We zijn met z'n 5e naar boven geklommen en ondanks dat het best zwaar was, het was alsnog 30 graden namelijk, was het uitzicht zo ontzettend mooi! Helaas heb ik het niet helemaal tot het einde gered, aangezien ik vlak voordat we aan het echte klim gedeelte naar de top door m'n enkel ging. Gelukkig viel het mee en kon ik zelfstandig naar beneden, maar helaas heb ik de top dus niet helemaal bereikt. Deze tocht ga ik zeker nog een keer doen, want het was zo gaaf! Ook hier heb ik foto's van, maar helaas vallen die altijd een beetje tegen met de werkelijkheid.
Deze dagen ben ik lekker druk geweest op m'n stage. Ik ben voor Abang bezig met het ontwikkelen van reizen en ik ben aan het leren hoe ik dat in bepaalde systemen moet zetten. Verder ben ik ook bezig voor GAP Africa. Dat is een nieuw bedrijf en daardoor maak ik echt de start van een beginnend bedrijf mee, super leuk! Het is alleen mega veel werk, dus ik verveel me geen moment! Foto's zijn dus ergens op mijn pagina te vinden en ook eentje met mijn collega's.

  • 10 Februari 2016 - 22:02

    Krullie:

    Heb je die pannenkoekentent nog gezien in de foodmarket bij waterfront? meteen bij de ingang. echt een aanrader voor de volgende keer. lekkere verse met fruit of hartig of zoet. zal wel zoet worden ?

  • 10 Februari 2016 - 22:04

    Larissa Zuurbier:

    Thanks voor de tip! Ga ik zeker nog een keer proberen :)

  • 21 Februari 2016 - 13:04

    Susanne:

    Hoi Laris,
    Die foto's met zonsondergang die ik je gestuurd heb, zijn op Lion's Head gemaakt. Het was er toen een beetje druk. Het leek wel of iedereen die avond naar de zonsondergang ging kijken. Chaos op de parkeerplaats, omdat de bussen er niet meer konden keren en iedereen dus vast stond. Was al een belevenis op zich. Maar de zonsondergang was inderdaad de moeite waard...
    Leuke reis heb je voor je ouders gemaakt! Ik zou zo met ze mee gaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 5323

Voorgaande reizen:

28 Januari 2016 - 04 Juli 2016

Kaapstad!

Landen bezocht: